Magazyn Frisco.pl otwarty dla zwiedzających podczas Nocy Innowacji

 

Centra badawczo-rozwojowe, parki technologiczne, uczelnie techniczne, a także jeden z najbardziej rozwiniętych technologicznie magazynów w Europie. 5 października odbyła się Noc Innowacji, podczas której 250 uczestników miało szansę zobaczyć na własne oczy, jak „od kuchni” wygląda praca w największym polskim supermarkecie online – Frisco.pl.

 

Trwający przez pierwsze 10 dni października Festiwal Cyfryzacji jest okazją, aby poznać bliżej firmy i instytucje przodujące w Polsce pod kątem zaawansowanych technologii i cyfryzacji. Magazyn Frisco.pl, którego powierzchnia odpowiada 26 boiskom do koszykówki, jest jedynym tego typu obiektem w Polsce. Centrum może obsłużyć kilka tysięcy zamówień dziennie, które nawet tego samego dnia trafiają do kuchni klientów z całej Warszawy.

 

Zwiedzający, pod okiem przedstawicieli kadry zarządzającej, mogli odkryć między innymi w jaki sposób postępy w automatyzacji każdego dnia zmieniają na lepsze nasze codzienne zakupy. Dzięki najnowocześniejszym technologiom zastosowanym w obiekcie, możliwe jest obniżenie kosztów pracy, a co za tym idzie – firma jest w stanie oferować klientom towary w konkurencyjnych cenach. Z kolei kilka stref temperaturowych oraz zaawanasowane staje kontroli jakości to rozwiązania, które pomagają Frisco.pl dostarczać najświeższe produkty. W czasie wycieczki goście wcielili się w rolę pracownika e-sklepu, samodzielnie kompletując koszyk zakupowy, a także zobaczyli, w czym na co dzień pomaga pracownikom firmy robot Stefan. Ponadto, dla najmłodszych została zorganizowana kreatywna strefa do zabawy, warsztaty z robotyki, gry edukacyjne, a także walki robotów sumo – gratka również dla dorosłych.

 

- Wydarzenia takie jak Festiwal Cyfryzacji, to świetna okazja, by odkryć niezwykły świat automatyki i robotyki. To on stoi za codziennym funkcjonowaniem takich obiektów, jak centrum logistyczno-magazynowe Frisco.pl. Dzięki Nocy Innowacji, o sile nauki mogły przekonać się nawet dzieci, dla których przygotowaliśmy specjalne warsztaty. Jesteśmy niezwykle zadowoleni z przebiegu tego wydarzenia – wszystkie bilety rozeszły się w ciągu kilku dni, a frekwencja na samym wydarzeniu też była imponująca. Nie spodziewaliśmy się, że projekt spotka się z tak dużym zainteresowaniem. Szczególnie klienci, którzy robią u nas zakupy od lat, bardzo chcieli poznać zarówno nas, jak i to, jak od kuchni wygląda cały proces Na evencie pojawiło się kilka rodzin, które spędziły tutaj kilka godzin, chciały z nami rozmawiać, nawiązać bezpośredni kontakt i wychwalały nasze usługi komentuje Jacek Palec, Prezes Frisco.pl.